fredag 13. januar 2012

De 24 hvite prikkers utfordring!

Thereses versjon av historien:

I begynnelsen av denne uken fikk Lise vite at hun hadde fått plass på Corina Tettingers 2-dagerskurs i Danmark, og begynnte øyeblikkelig å få panikk, men påfølgende meldinger om at nå måtte hun være disiplinert og øve teknikk sånn at hun fikk mest mulig ut av kurset. Jeg stillte da (veldig snilt!) opp med følgende utfordring:  Vi skulle se hvem av oss som laget den mest perfekte 10mm blå kule med 24 hvite prikker på..... Hun har holdt på med dette noen netter, kjeftet og hatt seg, 10mm var visst veldig liten plass til å dytte 24 prikker inn på.....

Dette er mine kuler, jeg syntes ikke det var så vanskelig å få den så SMÅ som 10mm, men mitt problem var å få kulene store nok....



Lises versjon av historien:
Du milde, FØRST skremmer hun vannet av meg med disiplinøvelser. Og så tror hun virkelig jeg vil la mine små hvitprikkede blå babyer posere alene i bloggen,  her og nå, nakne og uten medfølgende åndstanker...  Jeg skal jo trene disiplin! DET krever planlegging og tankearbeid. Og flere blogginlegg.
Mine første øvelser har jeg blogget om i min  EGEN blogg...(klikk)

NIKS Therese, jeg VET du er mye mer disiplinert enn meg :-)  ..MEN..... - så lett er det IKKE!  Det er snakk om 24 prikker på størelse med lillefingertuppen din! I 1000 graders varme!

Her er litt av det man trenger når man sliter seg gjennom grillnettene, for å overvinne mentale blokkeringer og gjennomføre en utfordring med sjel, mot og kadaverdisiplinære øvelser:
(Var det meg som sa det der?)
OK da, her er en sneakpeak. Som dere ser hviler kameraet. Og perlene er veldig generte.


Jeg skal jo LÆRE - derfor vil jeg på kurs med en av verdens mest kjente perlelagere! Hun har skrevet bibelen vår, Passing the Flame.
Og selvsagt gjorde jeg det så godt jeg kunne - og lover å oppdaterte alle som følger med om mine lidelser og panikk for det disiplinære. 
Følg med... for dette kan faktisk ende opp som smykker i en nettbutikk nær deg! Og da må dere løpe og kjøpe! (den er linket under)


Lagt inn av Therese Mæhle


Sølvsmedene på Epla
Besøk http://solvsmedene.epla.no

Trykke LIKER på Facebook!

Følg oss på bloggen :-) ved å skrive deg inn under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar